A manó, a bagoly és a macska

Kisfiam plüssei közül előhalásztam hármat, hogy megmutassam a mosogatórongyok alapanyagául szolgáló csíkos frottírt. Ez valaha pulóver volt, azt hiszem, de nem biztos, mert turkáltam, lehetett akár pizsama is eredetileg, mindenesetre nálam játszósruhaként tengette napjait, amíg olyan állapotban volt, aztán elérte a végzete, felszabdaltam.
A manócska bizonyíték arra, hogy időnként szoktam szabásminta után is varrni, igaz, a kedves mamája sem ismerne rá, mert egy régi karácsonyi Praktika angyalka-figuráját alakítottam át, de ez semmi, mert ugyanezzel a szabásmintával macit is varrtam. A ruhája a pulóver ujjából lett, a sapka egy régi zoknimból, igen, ilyesmit is hordtam én régebben.
A cipelő cicát még a Kisfiam kezdte el varrni, de én fejeztem be. A bagoly meg csak úgy, mert kedvem volt egy baglyot varrni.

Megjegyzések