Párnacsata - Biciklis változat

Kemény harc volt, de végül időben elkészült mindhárom párna. Egy az unokahúgomnak, egy az unokaöcsémnek, egy meg a Kisfiamnak.

Párnákat varrtam, mert a párna jó - meleg, puha és könnyen személyessé tehető. Továbbá volt még itthon úgy nagyjából 30 liter szilikonos tömőanyag. 
H. a világ legkreatívabb ifjú hölgye, neki készült ez a házikós-biciklis párna. Amikor megláttam ezt az anyagot, rögtön tudtam, hogy H-nak akarok valamit varrni belőle. Ez mondjuk olyan három évvel ezelőtt volt, azóta érlelem. A hátlap is egy nagyon bájos patchworkvászon, a pöttyös meg a már jól ismert ágyneműmaradék.
Csináltam közeli képet is, hogy megmutassam: tűztem!
Egyébként szokás szerint kiskezemmel varrtam az előlapot, de aztán a befejezéshez muszáj volt elővenni a varrógépet is, mert nem lett volna kész időben.

Megjegyzések