Nemezes

Ez se volt még, pedig ezt is sűrűn hordom. Kisfiammal próbáltunk nemezelni is, de valahogy nem áll rá a kezem. Mindegy, lehet, hogy azért egyszer megmutatom a házi nemezgombócos ékszereimet is. 
Ez a kék itt balra viszont bóti, és nyilván, amikor betettem a kosárba, még tudtam, mit akarok vele, aztán évekig hányódott egyik dobozból a másikba, amíg egyszer álmatagon rá nem illesztettem egy csipkevirágot. Ilyen csipkevirágból sok lézeng nálunk, mert ha marad cérna a hajócskán, akkor virágokat gyártok belőle, valamire biztos jó lesz, és 100 esetből olyan átlag 2,6 alkalommal így is van, tehát abszolút megéri dolgozni vele.

Megjegyzések

  1. Ami késik ... Nagyon hatásos. Nekem mondjuk úgy tűnik, mintha rögötn kicsusszanna a nemezes tojás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes módon teljesen stabilan fekszik rajta a csipke, de óvatos duhaj vagyok, pár öltéssel rögzítettem is. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése