Freeform




Ezt a freeform horgolást eddig csak messziről kerülgettem, tetszett is, meg nem is, meg azt nem is nagyon látom, mire lenne ez jó nekem, de aztán ezt a blogot böngészve rájöttem, hogy 1., talán nem ördöngősség, 2., igazából inkább tetszik, 3., maradék fonal pusztítására igen alkalmas módszer. 
Maradék van, horgolótű van, szabadidő van, ja, nem, az nincs, de mindegy, próbáljuk meg, jó lesz. Hiszen tulajdonképpen pont olyan, mint kicsike textilfecniket összevarrogatni. 
És nem baj, ha valami nem szabályos, mert akkor nyugodtan mondhatom, hogy direkte lett olyan. 
És pont ezért bontani sem kell sokat, gondoltam. 


Nem, egy frászt. 


A színek szóra sem érdemesek, nem véletlen, hogy pont ezekből maradt számottevő mennyiség. Az első változatnál 3-as tűt használtam, a másodiknál 5-öst, gondolván, hogy ha lazább a minta, akkor könnyebb alakítani, de most már tudom, hogy nem, sőt. 

Mindenesetre még sokat kell próbálgatni, de elsőre nem vagyok teljesen elégedetlen magammal.

Megjegyzések