Tulipán

Már arasznyi levelei vannak a tulipánoknak az ún. kertünkben, erről eszembe jutott ez a nyugikönyv. Rokon kisfiúnak varrtam pár éve, azóta sem mertem megkérdezni, hogy meddig volt számára szórakoztató, szerintem nem tartott annyi ideig, mint ameddig varrtam. Főleg kézzel, de néhány részlet géppel varródott. A kisfiú anyája (sógorasszony) gyógypedagógus, mondta, hogy amikor A. kinövi, ő kiválóan tudja majd használni a munkájához, na, ez a másik dolog, amire nem mertem még rákérdezni.
Látom a hibákat, de nagyon jó volt varrni, a gyerek örült, szóval mindenki jól járt.




Megjegyzések

  1. Ó,milyen klassz, és tényleg mennyi munka van benne! Ilyet már én is annyiszor akartam varrni!
    Jó, ha a munkahelyén is tudja használni a sógornőd.
    Én ehhez hasonló nyugilabirintust varrok a diáljaimmal, a harmadikosok-negyedikesek is szeretnek még vele játszani.
    https://www.slojdportfolio.nu/alster/1213905

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, tényleg, ez a nyugilabirintus nagy ötlet, lehet, hogy magamnak is varrok egyet, időnként jól jönne. :) Alkalmasabb a feszültség levezetésére, mint a "könyvben" lévő változat.
      Egyébként nagyon szeretem nézegetni mások nyugikönyveit, gátlástalanul lopkodom az ötleteket, már az unokára gondolva. (A Kisfiam 12 éves, szóval van időm).

      Törlés

Megjegyzés küldése