Társadalmi célú horgolás

 Bambulok békésen a Facebookon, erre elém ugrik a TASZ felhívása, miszerint kössük össze

Hát legyen, kössük. Részemről inkább horgoljuk, de úgy tűnt, az mindegy. Jelentkeztem, kaptam egy emailt, követtem az abban foglaltakat, megcsináltam a profilomat, már csak az a dolgom, hogy horgoljak, és időnként kiálljak ország-világ elé, hogy drága barátaim, támogassátok a TASZ munkáját, mert amit csinálnak, az jó.

Itt a profilom, amivel ugyan kibújtam a csigaházamból, de nem baj.

Ja, a lényeg, mit is fogok horgolni? Biztosra kell mennem több szempontból is, mert időre el kell készülni, és nem árt, ha olyasmit, amit már csináltam. Szóval elég gyorsan eldöntöttem, hogy ezt:




Háztartási kekszet.

Na jó, nem, hanem kozmetikai korongot, persze nem egyet, hanem egy egész készletet, és bugyor is lesz hozzá. A fenti darab prototípus, mivel a saját korongjaimhoz másik fonalat használtam, ki kellett próbálni, mennyire bírja a mosást például. (Meg a vasalást, de ahhoz össze kell szednem magam lelkileg). Jól összekentem alapozóval, meg rúzzsal, és simán kijött a folt szappanos vízzel, most szárad. Mondjuk a szempillaspirál a durva, de az beszáradt, nem használtam azóta, hogy pandamacira bőgtem magam Sebőék József Attila-estjén.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése