Gombák

Ez az összenemezelődött sál is évek óta várja, hogy kezdjek vele valamit. 

Ezt kezdtem: 




Lesz folytatás, mert van a sálnak egy másik fele is, ugyanezzel a mintával, és ötletem is van. Mondjuk az mindig van.

Szóval volt ez a sál, már a bótban láttam, hogy hordhatatlan, túl rövid, és viszonylag merev (összenemezelődött, mint említettem), de olyan szép volt a színe (megjegyzem, a fonákja is), hogy vétek lett volna otthagyni, ugye, és rögtön elkezdtem töprenkedni, hogy mi legyen hát belőle, gondoltam például sapkára, de szerencsére elég gyorsan elvetettem, meg sok egyébre, szép sorban azokat is elvetettem, aztán lett ez a hülye ötletem a falra aggatható textilekkel, és akkor varrtam rá gombákat. Nyilván használhattam volna valamit az applikációk alá, hogy egyenletesebb legyen. Meg az egész izét alá lehetett volna bélelni. Szóval meg lehetett volna csinálni teljesen szabályosan, de szerintem így mókásabb. És így legalább elhasználtam pár hatalmas üveggyöngyöt, amit másra úgysem, igaz, hogy a súlyuk nem elég ahhoz, hogy szépen kifeszítsék az anyagot. Azért egyszer lehet, hogy mégis alábélelem.

A cérnán kívül minden maradék, vagy bontott, még a gyöngyök és a megkötők is.

Megjegyzések

  1. Mindenből, még ebből is tudtál valami szépet és egyedit varázsolni!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése