Jobb időkre várva

Maradt egy kicsi ebből a szép pöttyös anyagból, már alig vártam, mert ehhez a két tűzzománc fityegőhöz pont ilyesmit képzeltem.
Egyébként valamikor fülbevaló volt, még kislány voltam, amikor kaptam, és akkor még hordtam is fülbevalót, amíg rá nem jöttem, hogy nagyon viccesen mutatok fülbevalóval, mondjuk képzeljük el a teliholdat derűs, nyári éjszakán, ha megvan, akkor annak a két oldalára egy-egy fityegőt, na, valami ilyesmi.
De ez a kis apróság nagyon kedves nekem, és így akkor tudom viselni.
Majd valamikor, mert nem igazán pászol a szájmaszkhoz. 
A kép persze a kertben készült, ez nagyon praktikus (találom fel újfent a spanyolviaszt), hiszen nem kell órákat bizgerélni valami képszerkesztőt, hogy nagyjából visszaadja az eredeti színeket. Azért kell még a sztájlingon finomítani, a tuján csak úgy spontán még nálunk sem szoktak textilékszerek lógni.






Megjegyzések