Csipkesapka

Már tavaly fenyegetőztem, hogy horgolok majd valami könnyedebb, átmeneti sapkát is, hogy a szeptemberi zimankóban ne fagyjon meg a fejem. Ki is néztem egy igazán szépet, ezt, és életemben először fordult elő velem, hogy a neten vásároltam mintát. 

Éreztem én, hogy nem lesz ez egyszerű menet, kezdve azon, hogy a képen látható leánka minimum 25 évvel fiatalabb nálam, de ami még aggasztóbb, az én hajam sosem volt ilyen sima, és hát a fejkörfogatom, nos, egy centivel nagyobb, mint a minta. (Jáááj, bocs). Ez utóbbi problémát úgy terveztem kiiktatni, hogy kicsit vastagabb fonal, kicsit vastagabb tű, oszt' haddszóljon. Továbbá a szélén vannak azok a bogyók, vagy mik, a recept puffnak hívja őket, egy régi horgolós könyv (Bános Máriáé) noppnak nevezi magyarul, na szóval gondoltam én bután, ott a szélén már felhúzhatom a szemet szép nagyra, és akkor újabb értékes millimétereket nyerhetek. Így lett, csak éppen az történt, hogy nem szép cakkos lett a szegély, hanem lett neki egy lágyan hullámzó karimája, és amikor először felpróbáltam, akkurát így néztem ki:


Leszámítva a cintányért.
Visszabontottam, kevésbé fájt, mint az előző bontás, amikor az utolsó előtti sornál vettem észre, hogy egy sort nagyvonalúan kihagytam. Úgy a közepe táján. Az azért eléggé rosszul tudott esni.
Most valamivel jobb, már nem úgy nézek ki, mint egy bohóc, hanem mint Brian a Brian életéből.
Próbálkoztam szelfivel, tényleg mindent megtettem, ami tőlem telt, de végül kénytelen voltam újra felkérni Sámsont. Neki picivel jobban áll.












Megjegyzések

  1. Nem látok benne (rajtad) semmi hibát, nagyon jól sikerült.
    Amúgy üdv a nagyfejűek klubjában. Még jó, hogy tudunk horgolni, így nem gond az xxxl-es sapkaméret sem. (Én arra szoktam fogni, hogy hosszú a hajam, na és az agytérfogat sem mellékes...)
    A bontásra tudom ajánlani a gyerek segítségét. Nekem mindig örömmel, szenvtelenül és szívfájdalom nélkül bont a tizenkét évesem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Én is elég büszke vagyok magamra.
      Jó ötlet bontásra befogni a Kiskorút, na, majd legközelebb.

      Törlés

Megjegyzés küldése