SBS kendő már megint

Itt írtam róla, bő egy éve, hát nem kapkodtam el. Végül két gombolyag kellett hozzá, tulajdonképpen lehetne még egy, és akkor kényelmes méretű vállkendő lenne, de vállkendőm már így is több van a feltétlenül szükségesnél, és kissé unom is már ezt a mintát, hát inkább sál lesz, ahhoz meg talán túl nagy, megint hamarabb járt a kezem, mint az agyam, ez van. Visszabontani lehetetlen az ilyen lazán sodrott fonalakat, ez már így marad, megint tanultam valamit.
A kép blokkolás közben készült, lámpafénynél, a színek ennek megfelelően nem igazán pontosak, de a fotóbolt csak rontana rajta.

Megjegyzések

  1. Nahát, pont a napokban gondoltam erre a mintára! A télen már két sálat vesztettem el, lassan kötnöm vagy horgolnom kell egy újat. Mekkora lett a tiéd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, sk. sálak voltak? :( Sajnálom. Lemértem, kb. 140 centi a hosszabbik oldala. Vállkendőnek kicsit kicsi, sálnak kicsit rövid, kabát alá vastag, a kabát fölött meg folyton szétnyílna. Nehéz az élet... :)

      Törlés

Megjegyzés küldése