Nem pont a terv szerint

Ahogy már írtam, nagy csipkegyártásban vagyok, mert hamarosan lejár a nehezen szerzett textilkeményítő szavatossága, és ki kell használni.

Egy régi Fürge ujjak könyvében (de még milyen régi, pont velem egyidős) van egy érdekes, egyáltalán nem szokványos minta. Kicsit fraktálszerű. Gondoltam, pont jó lenne medálnak. Kicsit nagy, de hát, ahogy öregszik az ember, ugye, egyre több ráncot kell eltakarni, tehát várhatóan egyre nagyobb ékszereket fogok viselni, na de amekkora ez lett, az parányit túlzás. Igazából már elkészítettem én ezt a mintát karácsonyfadísznek, ajándékba, 80-as fehér horgolócérnával, ez a legvékonyabb, és emlékeim szerint még így is elég nagy lett. Gondoltam, van nekem ez a lila cérnám, szerintem ezt is turkáltam valahol, nehéz vele dolgozni, mert elég merev, de talán vékonyabb, mint a 80-as, jó lesz az. 

Jó lett.

Csak hát nagy.
9 centi, hogy pontos legyek.



Szóval karácsonyfadísz lesz ebből, amivel egyéni csúcsot döntöttem, ennyivel karácsony előtt még sosem csináltam karácsonyfadíszt. Az nem számít, amit szilveszterre fejeztem be. 

Viszont a minta tényleg szép, ahogy a képen is látszik, ha még hatot csináltam volna belőle, plusz az összekötő elemek, akkor egy terítőcske lenne ez eredetileg, ami pont nagyon alkalmas nippecskék alá. Na majd egyszer.

Megjegyzések

  1. Bámulatos! Ezt mekkora tűvel horgoltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 0.75-öst, de csak segédeszköznek, mert ez egyébként hajó(cska)csipke, vagy frivolitás más néven. A régi Fürge ujjakban még voltak minták, aztán eltűnt, de úgy látom, most megint divatja lett.

      Törlés

Megjegyzés küldése