Experimentális mosogatórongy-projekt 2.0

Amint már azt említettem, nem vagyok teljesen elégedett a korábban varrt mosogatórongyokkal. Több, különböző kombinációt próbáltam ki, és a legjobban a frottír-bútorszövet párosítás jött be.
Egyetlen aprócska hibája van, a felhasznált szövet igen régi, és igen látványosan foszlik a használattól. Kivéve ott, ahol jó alaposan megtűztem. Sajnos nem az egész felületén, ahogy az itt jól megfigyelhető.
Viszont közben a kezembe akadt a konyhai függönyünk maradéka, jó, sűrű szövésű anyag, és főleg nem több évtizedes és agyonmosott. A másik oldala a kozmetikai négyzetekhez használt sárga törülköző maradéka. 
Miként az a fenti képen szereplő, Interferencia IV. című alkotáson jól megfigyelhető, persze megint dupla spirálban kezdtem tűzni.
A többinél maradok a többé-kevésbé párhuzamos öltéseknél.
Mondjuk, hogy az első szutykosabb serpenyő után hogy fog kinézni, azt nem tudom, de ígérem, majd arról is teszek fel képet.
Jó, inkább nem.






Megjegyzések